  • Data: 2002-10-09 08:00:45
    Temat: Re: Czy warto - Citibank...
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek) szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, Oct 09, 2002 at 09:36:06AM +0200, Piotr Malicki wrote:

    > po drugie KK Citi jest bardzo dobrym produktem bo:
    > 1. jest prawdziwa KK
    > 2. ubezpieczenie transakcji wynosi 72godz wstecz od zastrzezenia

    tylko te ze zdjeciem. Inna sprawa ze jak chce korzystac z karty ojca
    to moze lepiej bez zdjecia?

    > 3. miesieczne ubezpieczenie od kradziezy towarow zaplaconych karta

    z taaaaaka lista wykluczen ze czasem nalezy sie zastanawiac czy oddaja
    kase (np. za skradzione radio znajomemu nie oddali)

    > 6. informacja o kazdej transakcji przez SMS na ERA GSM

    Bezplatna dla citiera, platna dla innych.

    > 7. znakomite Call Center (obsluga, czas oczekiwania itp.)

    no, czy 'znakomite' ...

    > 8. Citi OnLine czyli dostep do banku przez Net

    tylko to puszczanie pinu za pierwszym razem. Poza tym jesli juz mowimy
    o ich Citionline to tez buraczane nieco, zbyt czesto nie dziala etc.

    O tym ze jesli zablokuja Ci karte to nei masz mozliwosci z niego
    skorzystac (znajomy tak mial) to juz betka.

    > 9. szybkie i powazne zalatwianie reklamacji

    'powaznie' nie brzmi tutaj najlepiej.

    > 10. moze jest wiecej nie pamietam.
    > Ja jestem b. zadowolony z tego produktu i kazdemu polecam.
    > Jeden warunek: zawsze splacaj zadluzenie co do grosza i w terminie.

    I to jest podstawowy warunek - wtedy bedziesz z niej zadowolony.

    --

    --w