eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCzy warto brać ubezpieczenie spłaty VISA Platinum w mBank'u? › Re: Czy warto brać ubezpieczenie spłaty VISA Platinum w mBank'u?
  • Data: 2011-10-21 21:30:41
    Temat: Re: Czy warto brać ubezpieczenie spłaty VISA Platinum w mBank'u?
    Od: "mietek" <m...@p...biz.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > U mnie podobnie. Mam już Golda, wczoraj w Ofercie dla Ciebie wyskoczyła
    > propozycja Platinum z jakimś gigantycznym limitem. Zawnioskowałem o kartę
    > 1/4 tego proponowanego limitu, odrzucone po 3h od złożenia wniosku. Co
    > śmieszne, oferta dalej "wisi".

    a czy u Was też tak jest, że pojawia się oferta z ważnością np. 7 listopada
    i znika następnego dnia?
    Mi sięto już zdarzyło kilkukrotnie i jest to mocno wkurzające.
    Mało tego zapisanych wniosków nie da się kontynuować bo wywala bład daty
    rozpoczęcia składania wniosku
    i nie da się przejść do kroku nr 2. Paranoja, kto robił ten system?