eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCzy warto brać ubezpieczenie spłaty VISA Platinum w mBank'u?Re: Czy warto brać ubezpieczenie spłaty VISA Platinum w mBank'u?
  • Data: 2011-10-22 14:24:21
    Temat: Re: Czy warto brać ubezpieczenie spłaty VISA Platinum w mBank'u?
    Od: "Konfabulator" <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    osa <o...@n...onet.pl> napisał(a):

    > Może mają limity maksymalne po 200k na KK, KO, KG? Oczywiście limit
    > wyłącznie teoretyczny ;)

    Nie wiem czy teoretyczny, ale patrząc na moje finanse w mB i oferty to jestem
    skłonny stwierdzić, że rozdają pieniądze na lewo i prawo bez żadnego
    zabezpieczenia. Dziś właśnie patrzyłem, że nagle Platyny już nie chcą dać, za
    to następną złotą rybę z 10k. Tylko po co i o co chodzi? Może w weekend nie ma
    anala do uwalania wniosków :) A już się chciałem skusić na dodatkowe 190 tysi
    do wytransferowania.

    > Jak zlikwidują BC to się okaże że większość posiadaczy VP ma nagle obrót
    > w okolicach 10% dotychczasowego ;) albo i mniej :D

    Na razie to widzę, że BC idzie Platynowcom na rękę, od jutra do 20k za jednym
    zamachem można wywalić z kk:D