eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCzy warto brać ubezpieczenie spłaty VISA Platinum w mBank'u?Re: Czy warto brać ubezpieczenie spłaty VISA Platinum w mBank'u?
  • Data: 2011-10-21 21:40:52
    Temat: Re: Czy warto brać ubezpieczenie spłaty VISA Platinum w mBank'u?
    Od: luc <b...@g...net> szukaj wiadomości tego autora

    On 21 Paź, 23:24, "Sinus " <s...@N...gazeta.pl> wrote:

    > U mnie podobnie. Mam już Golda, wczoraj w Ofercie dla Ciebie wyskoczyła
    > propozycja Platinum z jakimś gigantycznym limitem. Zawnioskowałem o kartę z
    > 1/4 tego proponowanego limitu, odrzucone po 3h od złożenia wniosku. Co
    > śmieszne, oferta dalej "wisi".

    Jak wieść gminna niesie (forum mbanku) to kartę z OdC trzeba brać na
    takich warunkach, jak są prezentowane w systemie. Wtedy powinno
    przejść bez problemu, z automatu. Tak miałem w mbanku i multi.
    Ubezpieczeń żadnych dodatkowych nie brałem i wnioski nie zostały
    odrzucone.

    pzdrwm
    luc

    http://?.tk - co mi w uchu siedzi...