  • Data: 2012-12-08 09:59:47
    Temat: Re: Czy widzicie blokady na KK?
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "SQLwiel" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    Czy któryś kartowydawca pokazuje w net-serwisie blokady powieszone na
    karcie?
    Nie miałem tych kart za-wiele i nie zwracałem na to uwagi. Aktywnie
    używam tylko VC BZWBK.
    Teraz częściej robię zwykłe zakupy przez net, gdzie np (w Tesco)
    najpierw jest weryfikacja karty, potem (na drugi albo i 5. dzień)
    dostawa, wartość może się różnić od zamówienia, a obciążenie karty jest
    jeszcze później. Czasem ciężko się w tym połapać. Jedyne, co widzę zanim

    Do e-Tesco chyba wypadałoby używać debetowej lub kredytowej z mb (nie World)
    karty Synca? Ja tak robię (jeszcze nie naliczał mi się z tego moneyback,
    pierwszy raz ma być za listopad) i na niej są blokady z opisem.