  • Data: 2009-11-26 14:22:20
    Temat: Re: Czym bank możeobciążyć rachunek prócz odsetek karnych
    Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > Ja mam ci wskazywać?

    No jeśli się odezwałeś i niechcący podjąłeś ochrony instytucji zaufania
    publicznego w moich oczam... to możesz kontynuować. Piszę całkowicie poważnie,
    choć nie bez sarkazmu.

    > Nazwa opłaty "za prowadzenie rachunku" to był tylko przykład tak poza tym.
    > Równie dobrze mogłoby na przykład być "za posiadanie karty debetowej".

    Babsztyle twierdziły do tej pory, że umowa wypowiedziana. Jedna, że zamknięty,
    inna, że wypowiedziana przez bank. Inna odmówiła przyjęcia pisma i potwierdzenia
    faktu przyjęcia, byle nie trzeba było wiążąco odpowiedzieć.

    Kart nie mam od jakiś 9 lat. Choć po tym, gdy mbank naliczył potrójnie opłatę za
    karty na rekinku to nie zdziwię się, jeśli instytucja zaufania publicznego
    będzie twierdzić, że czeka na mnie nowa karta w oddziale.

    Masz jeszcze jakieś pomysły? Piszę serio, wkurzony jestem na hodowców długów a
    nie Ciebie.

    mi