  • Data: 2009-11-26 14:53:41
    Temat: Re: Czym bank możeobciążyć rachunek prócz odsetek karnych
    Od: "mi" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Przypuszczalnie dla tego typu zadłużenia otwierany jest "rachunek bieżący w
    > PLN". Zgodnie z TOiP strona 1 opłata za jego prowadzenie wynosi 3,00 zł.

    http://www.pekao.com.pl/binsource/f/55/75/P1K073bccb
    6d03ebb3665575,ATTACHMENT,PL,1,4,1.pdf

    > W raporcie BIK powinien być widoczny numer tego rachunku. Zakładam, że ten
    > numer "nic ci nie mówi". Jak masz nastrój do zabawy idź do oddziału Pekao i
    > spróbuj wpłacić na niego 1 grosz. Zobacz co się stanie, tzn jak będzie
    > wyglądał dowód wpłaty.

    Dziękuję Ci bardzo. Tabela po prostu piękna. Korzystając z nieco lepszych usług
    nie przyszło mi nawet coś takiego do głowy. Przepraszam, oderwany od
    rzeczywistości zapomniałem o istnieniu skansenów.

    Jeśli hipoteza trafna to pięknie wymyśliły ścierwojady:
    - klient nie dopłaci 1 zł? To bach mu rachuneczek po 3 zł za miesiąc.
    - nie zapłaci za prowadzenie bo nie wie o jego istnieniu? To bach bezumowny
    debecik i odsetki karne.
    - w ciągu 3 miesięcy się jednak dowie i zapłaci, byle od ścierwa się uwolnić? To
    bach mu 35 zł za zamknięcie rachunku, bo tyle wynosi opłata za zamknięcie
    rachunku w ciągu 3 pierwszych miesięcy.
    - nie zaakceptuje roszczenia? Walić dochodzenie i udowadnianie czegokolwiek,
    wpiszemy go do swojego systemu obmawiania klientów (zwanego roboczo BIK) i sam w
    zębach przyniesie byle się od nas uwolnić.

    Bosh, niektóre polskie banki są niżej niż sądziłem. Dzięki, idę się poużerać z
    instytucją zaufania publicznego. Jak się można domyśleć z moich postów mam do
    nich publiczne zaufanie.

    mi