    From: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Czym bank możeobciążyć rachunek prócz odsetek karnych
    Date: Thu, 26 Nov 2009 19:13:39 +0100

    mi napisał(a) w wiadomości: <5...@n...onet.pl>...

    >Właśnie ośmieszyłeś Turbodymomena, masz rację w 150 procentach. Tak, zapłaciłem
    >na podstawie raportu z BIK. Tak się składa, że Hodowcy długów z Pekao Oszuści SA
    >nie przedstawili żadnego wykazu ani wezwania do zapłaty. Odmówiono mi wcześniej
    >ustnie, niedawno mi także odmówiono przyjęcia pisma.

    Po pierwsze należy ubolewać, że uczyniono z niektórych firm "instytucje".
    Np. szkoły zamiast być firmami edukacyjnymi (obojętnie prywatnemi czy
    państwowymi) są "instytucjami" (status "urzędnika państwowego" - kuriozum).
    Poczta zamiast być firmą jest "instytucją", pracowników zwie się czasem
    urzędnikami a placówki "urzędami pocztowymi". Banki zamiast być firmami
    finansowymi i sprzedawać kredyty tak jak się sprzedaje pietruszkę są
    "instytucjami".
    I ludzie zamiast normalności sami żądają aby w/w pozostały "instytucjami"
    i to coraz większego "zaufania publicznego".
    Ulżyło mi...

    Po drugie: skoro odmówili przyjęcia pisma to trzeba było zażądać wydania
    pisma, że jesteś czysty (dług spłacony).

    Arek