-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
-for-mail
From: Wrak Tristana <n...@s...pl>
Newsgroups: pl.biznes.banki
Subject: Re: Czym grozi Sygma?
Date: Mon, 23 Jul 2007 18:18:40 +0200
Organization: Alrauna.org
Lines: 32
Message-ID: <f82kd1$eo8$6@news.onet.pl>
References: <f81tug$dhq$1@news.onet.pl> <f81us5$qsh$1@nemesis.news.tpi.pl>
<f82636$5tf$1@atlantis.news.tpi.pl> <f82bu4$r5k$1@atlantis.news.tpi.pl>
<f82img$bgb$2@news.onet.pl> <f82k2g$q0e$1@nemesis.news.tpi.pl>
NNTP-Posting-Host: s3.zabrze.net.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8Bit
X-Trace: news.onet.pl 1185207521 15112 213.227.67.131 (23 Jul 2007 16:18:41 GMT)
X-Complaints-To: u...@n...onet.pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 23 Jul 2007 16:18:41 +0000 (UTC)
X-Sender: 177FD+fzvU/4mkj4c63MMLTROZGoLyZ5
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:421252
[ ukryj nagłówki ]W odpowiedzi na pismo z poniedziałek, 23 lipca 2007 18:07
(autor MarekZ
publikowane na pl.biznes.banki,
wasz znak: <f82k2g$q0e$1@nemesis.news.tpi.pl>):
>> To chyba wysoki. Bo ja mam mBank od 2001 i jestem bardzo zadowolony.....
>
> Kurcze, jak dla mnie wysoki poziom infolinii to ma na pewno Raiffeisen, na
> pewno Nordea, być może Millennium i być może Citi. Wielki plus dla BPH za
> ich Centrum Bankowości Bezpośredniej (błyskawiczne i konkretne odpowiedzi
> mailowe), jak jest z infolinią nie wiem, bo nie korzystałem, podobnie jak
> z infolinii ING.
Tych nie znam więc nie odniosę się.
> Natomiast mBank'owego poziomu infolinii z całą pewnością
> nie odbieram jako wysokiego.Ale takie oceny pewnie dramatycznie silnie
> zależą, od osobistej historii kontaktów. :-)
No pewnie tak, bo przez te 6 lat nie miałem problemu z dogadaniem się z
nimi.
Nawet nie przeszkadzała im późna pora (23 chyba) na załatwienie kredytu...
Więc nie tylko idioten-panienka czynna była, ale i taka mądrzejsza.
--
Wrak Tristana
* Forum WO: http://forum.alrauna.org/
* Forum Linuksowe: http://forum.linux.org.pl/
Jeśli chcesz się dowiedzieć jak nieskutecznie a złośliwie spamować,
napisz tu: p...@f...hu i...@h...pl n...@h...pl
s...@w...pl o...@z...katowice.pl i...@b...pl s...@o...pl
Następne wpisy z tego wątku
- 23.07.07 16:33 MarekZ
- 23.07.07 16:46 Wrak Tristana
- 23.07.07 16:55 MarekZ
- 23.07.07 20:23 Wrak Tristana
- 24.07.07 11:40
- 25.07.07 17:52 Kamil Jońca
- 25.07.07 18:25 Wrak Tristana
- 26.07.07 07:23 Ann
- 29.07.07 14:12 s...@g...com
Najnowsze wątki z tej grupy
- PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- Prawdziwy/fałszywy bank
- Velo dał mi bezpłatny debet...
- Karta MasterCard z ALIOR za granicą.
- Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- zloto
- Velo częściowo ugiął się...
- że co?
- I po co było się tak ZAPIERAĆ? Mówiłem żeby proponować wcześniej UGODY FRANKOWE?
- Jak to kupić?
- Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- Zabawny epizod z Santander Consumerem
Najnowsze wątki
- 2024-10-19 PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- 2024-10-15 Prawdziwy/fałszywy bank
- 2024-10-13 Velo dał mi bezpłatny debet...
- 2024-10-07 Karta MasterCard z ALIOR za granicą.
- 2024-10-05 Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-05 Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-05 Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-03 zloto
- 2024-09-23 Velo częściowo ugiął się...
- 2024-09-22 że co?
- 2024-09-22 I po co było się tak ZAPIERAĆ? Mówiłem żeby proponować wcześniej UGODY FRANKOWE?
- 2024-09-20 Jak to kupić?
- 2024-09-17 Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- 2024-09-17 Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- 2024-09-12 Zabawny epizod z Santander Consumerem