    From: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Czym grozi Sygma?
    Date: Mon, 23 Jul 2007 18:33:03 +0200

    Użytkownik "Wrak Tristana" <n...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:f82k3k$eo8$3@news.onet.pl...

    > No tak... Siedź w sklepie z kajecikiem i notuj. Zwłaszcza że te dane to
    > skąd?

    Wziłąeś raty nie znając oprocentowania, wziąłeś karte nie znając opłat za
    nią? Przecież panienka sprzedająca tę ofertę, ma te dane przy sobie. :-)) W
    sumie jesli prawdą się okaże to, że całość dodatkowych kosztów to 60 zł, to
    rzeczywiście, nie ma sesnu sie bliżej interesować, szkoda na to czasu przy
    tak symbolicznych kosztach. Jeśli tak się okaże.

    > W Łukaszu jest porządnie, a nie jakieś karty szemrane... Przychodzę z
    > dowodem, podają mi wysokość raty, podpisuję i tyle.

    Coś ty, w Lukim też panienki wola sprzedawać karty, bo prowizję mają wyższą
    za to niż za kredyty ratalne. Ale w Lukim są czasami na te karty sensowne
    promocje chyba (przynajmniej na te Castoramowe).

    > A tu jest KK, więc
    > musiałbym zasługiwać na kolejną. A przecie tą dostałem na maksa jak system
    > przydzielił, a nie na wartość zakupu. Więc kupiłem za n zł a i tak
    > dostałem
    > na 1000 (pomijam że w Łukaszu mogę dostać na 10 tysięcy czy nawet więcej).

    Lepsiejszy jesteś jakiś chyba, bo jak ja dostawałem, to system mi
    przydzielił 500 zł. :-)

    marekz