  • Data: 2011-10-07 07:18:36
    Temat: Re: DB rozdaje modemy.
    Od: "Waldek" <n...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kris" <k...@W...PL> napisał w wiadomości
    news:j6m6fp$k8i$1@news.onet.pl...

    > Potrzebę posiadania modemu i konta w DB poczułeś w tym samym momencie, akurat
    > wtedy gdy DB wprowadził "promocje";))
    Nie oceniaj innych przez wlasny pryzmat :\
    Skad wiesz ze np. nie wykorzystuje telefonu jako modemu
    i teraz stwierdzil ze posiadanie "dongla" usb bedzie jednak wygodniejsze
    a przy okazji nie trzeba bedzie zbyt wiele w to zainwestowac ;)

    Corka czeka na BT "gadaczke",
    mnie np. niepotrzebna bo mam wbudowana w nawigacje
    - jak widzisz nie wszyscy maja takie same potrzeby ;)