  • Data: 2009-09-10 19:47:28
    Temat: Re: DZ Polska i OSMIESZANIE GIELDY
    Od: k...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    > Użytkownik <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Nadal Cię nie rozumiem. Kto ma kupować/sprzedawać po cenie z wczorajszego
    > zamknięcia? Ty i ja? Taki przymus ma niby być czy jak? Bo ja chcę kupić np.
    > taniej a ktoś mi chce sprzedać taniej. To co? Nie możemy? Zabronić nam?
    >
    > Zyga
    No dobra, nie chciałem tego pisać, bo oczywiście nie mam na to dowodów. Sprawa
    jest dość oczywista tylko, że pozostaje w sferze domysłów. Tu nie chodzi o nas
    dwóch lecz o teoretyczne miliony akcji i tysiące uczestników. Jeżeli w tej
    zabawie uczestniczy miliony akcji to jak jest możliwe, że niemal codziennie
    wig20 otwiera się z luką. Jak to możliwe, że niemrawe akcje cykane po jednej
    sztuce nagle zmieniają wartość o kilka procent i nadal są cykane po jednej
    sztuce. To nie jest kwestia nakazu a kwestia logiki. Przy niby milionowej
    płynności z tysiącami uczestników luki powinny zdarzać się niezmiernie rzadko w
    wyjątkowych sytuacjach. Jeżeli zdarzają się codziennie, a kurs zachowuje się tak
    jak choćby dzisiaj, to dla mnie jest to śmieszne. Z mojego punktu widzenia
    wygląda to wszystko na ruch pozorowany, czyli zwykły szwindel obracający machiną
    i liczenie na przyciągnięcie frajera.