  • Data: 2009-09-11 07:52:28
    Temat: Re: DZ Polska i OSMIESZANIE GIELDY
    Od: totus <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    wrote:

    > Nie no, ja o niebie Ty o chlebie...
    > Tzn. musisz być dziany gość. Długo grasz tym systemem? Podaj namiary ja
    > też zagram, a o efektach w realu poinformuje, dla zabawy:-)))

    Na brak pieniędzy nie narzekam. Tego systemu nie używam, mam swój. Jak
    jesteś zainteresowany to sobie znajdź. Zupełnie mi nie zależy żebyś zmienił
    zdanie. Tak sobie tylko piszę. Żebym ja zarabiał to z drugiej strony jakiś
    kolo, na którego sprzysiężył się cały świat, musi tracić. Tacy Kiepscy też
    są potrzebni. Śmiej się dalej.