  • Data: 2009-09-11 08:17:46
    Temat: Re: DZ Polska i OSMIESZANIE GIELDY
    Od: " " <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Na brak pieniędzy nie narzekam. Tego systemu nie używam, mam swój. Jak
    > jesteś zainteresowany to sobie znajdź. Zupełnie mi nie zależy żebyś zmienił
    > zdanie. Tak sobie tylko piszę. Żebym ja zarabiał to z drugiej strony jakiś
    > kolo, na którego sprzysiężył się cały świat, musi tracić. Tacy Kiepscy też
    > są potrzebni. Śmiej się dalej.
    O widzisz, zaczynasz już kumać i pisać do rzeczy. Do machiny potrzebni są:
    machiniarze, naganiacze jak Ty i frajerzy- Kiepscy. Są również i tacy co
    zarabiają oczywiście, bo machiniarze nie są w stanie nad wszystkim zapanować,
    a nawet jest to rzecz nieodzowna aby machina funkcjonowała i jak się z
    odpowiedniego kąta na to popatrzy, to jest niezła zabawa. Zwłaszcza jak
    naganiacze wypuszczeni przez machiniarzy przebierają nóżkami bo brak frajera-
    Kiepskiego. Albo jak misternie utkana sieć złożona z fibonków itp. również
    systemów nagle pokazuje wała i jest lament okrutny Kiepskich. Nie lubię tylko
    widoku jak już Kiepski leży na łopatkach, a sępy co najwyżej na niego nasr...