    From: totus <t...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: DZ Polska i OSMIESZANIE GIELDY
    Date: Fri, 11 Sep 2009 11:14:34 +0200

    wrote:

    > I znowu muszę się z tobą zgodzić. Charakter twoich wypowiedzi od początku
    > wskazuje jednoznacznie gdzie pracujesz, czym się zajmujesz, i że naganiasz
    > na giełdę. Chamstwo z jakim to czyniłeś potwierdza i zatwierdza twoje
    > końcowe zawołanie, a determinacja potwierdza moją ocenę. Aby było wszystko
    > jasne, wszelkie moje "odgryzki" następowały tylko po twoim ataku, ale i
    > tak nie wierzę abyś to zauważył, bo ta ślepota to dopiero jest cecha
    > Polaków. Mi pluć, gryźć wolno ale gdy przeciwnik odpowie to on jest
    > bandyta!!!

    Jak tak sprawnie dochodzisz do wniosków to nie dziwią mnie Twoje sukcesy.
    Nigdzie nie pracuję. Siedzę teraz przed monitorem w domu, a zaraz idę z psem
    na spacer. Na żadną giełdę nie naganiam. Jak miałbym Ci coś radzić to bym Ci
    polecał politykę. Tam, bez wątpienia, czekają Cie pieniądze i zaszczyty.