  • Data: 2024-06-10 20:39:51
    Temat: Re: Dają gdzieś więcej niż 3,5%?
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 10.06.2024 o 09:30, J.F pisze:
    > Aion, nie alion czy Alior.

    Nie powierzę swoich pieniędzy bankowi, który nawet znaleźć w Google
    trudno. >
    > Alior akurat daje 7%, ale .. nowym klientom. A jaki masz rachunek -
    > moze się łapiesz na promocje..

    Biorąc pod uwagę, że kupił mnie z BPH, to mam u nich rachunek od 1994
    roku - raczej trudno mnie nowym klientem nazwać. Sprawdzałem, ale na
    lokacie dają niewiele więcej, jak na rozliczeniowym, to mi się nie chce
    kombinować.

    --
    (~) Robert Tomasik