eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiDane odbiorcy nieistotne - oto (spodziewany) rezultat.Re: Dane odbiorcy nieistotne - oto (spodziewany) rezultat.
  • Data: 2004-09-03 22:50:34
    Temat: Re: Dane odbiorcy nieistotne - oto (spodziewany) rezultat.
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Markus Sprungk <z...@c...cy> wrote:
    >> Do czego prowadzi stosowany od pewnego czasu przez banki zwyczaj,
    >> zeby przyjmowac pieniadze niezaleznie od tego czy dane odbiorcy sie
    >> zgadzaja czy nie:
    >> http://hacking.pl/news.php?id=4236

    No dobrze - ale czemu tu sa winne banki i czemu to one a nie np Allegro czy
    dostawcy internetu ;) maja brac za to odpowiedzialnosc.
    One sa posrednikami.
    to, ze morderca jedzie na miejsce zbrodni autobusem bez biletu nie sprawia,
    ze przewoznik jest winny i ma w kazdym autobusie sprawdzac, czy kazdy
    pasazer ma bilet. (bo przeciez gdyby sprawdzil, to by nie blo
    morderstwa...).

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || wortal public relations:
    http://www.PRnews.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1