  • Data: 2007-08-16 20:32:39
    Temat: Re: Darmowe bankomaty w Europie (PekaoSA)
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.

    > Mnie tym bardziej, podobnie jak oferta banku Tsbi Mumba w Ghanie.

    To po cholerę pisałeś: "Czy wszystkie banki tej grupy maja tak na stale
    darmowe wyplaty w ramach grupy?
    Mozesz to sprawdzic?" ???

    > Za to te co sie pokrywaja sa tansze (np placic 100 zl rocznie za limit
    > kredytowy,
    > niezaleznie czy przyznano 1000 zl czy 10000).
    > Akurat tylko te uslugi mnie interesuja i sprawdzam je w ofercie roznych
    > bankow.

    Kredyty w bankach są tak drogie, że nie korzystam.

    > Przy okazji - ktore konto w pkosa ma darmowe wyplaty z wszystkich
    > bankomatow?

    Nie wiem czy takowe nawet istnieje.

    --
    Pozdrawiam, Maciej Loret
    Przydatne linki dla właścicieli Alfa Romeo, ale nie tylko: