  • Data: 2007-08-16 20:27:37
    Temat: Re: Darmowe bankomaty w Europie (PekaoSA)
    Od: "Krzysztofsf " <k...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Maciej Loret <m...@p...pl> napisał(a):

    > Witam.

    > Czyżbyś za telefon, gaz, prąd płacił zawsze tego samego dnia miesiąca i tę
    > samą kwotę?

    Za "smieci", internet i kilka stalych abonamentow.

    > Tak. A słyszałeś, że rachunek za telefon może być w różnych miesiącach w
    > różnej wysokści?
    > A ten przelew zdefiniowany automagicznie wówczas zgaduje tę datę i kwotę?

    Oczywiscie, ze nie zgaduje. Wprowadzam do utworzonego z tego szablonu przelewu
    kwote, numer faktury i date, kiedy ma byc zrealizowany.

    Teraz mam gorzej, bo przeszedlem z platnosciami na karte Citibanku, a tam interfejs
    jest paskudny.

    > Ja wolę pożyczyć od rodziny.

    Gratuluje duzej rodziny.

    > Odsetki od kredytu sytuujemy w połowie pomiędzy tanim kredytem a dobrą
    > lokatą. Wilk syty i owca cała.

    Jeszcze raz "gratuluje" rodziny.