    From: Hubert <n...@...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Data Mining
    Date: Fri, 22 May 2009 13:45:55 +0200

    Dieter wrote:
    > Stosuje ktos do analizowania gieldy? Jakie wnioski?

    Ja próbuję/próbowałem parę miesięcy temu. Efektem zabaw był dość prosty
    system transakcyjny na fw20, który jakoś tam się sprawdzał (chociaż po
    chwili zastanowienia był to chyba taki trochę bardziej wyrafinowany
    trend follower). Bazował na statystycznych cechach szeregu czasowego
    (żadnych cykli, fraktali itp - generalnie "long way przede mną" ;) ).
    Niestety z braku czasu nie sprawdziłem paru rzeczy, które chciałem
    sprawdzić przed rozpoczęciem gry prawdziwą gotówką, więc wszystko
    zostało odłożone na później. Teraz jednak będę miał czas, więc mam
    zamiar intensywnie wrócić do tematu.