  • Data: 2009-07-04 07:35:59
    Temat: Re: Dawno nie było nic o Aliorze (wyciągi) :)
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2009-07-04, Olgierd <n...@n...problem> wrote:

    [...]

    > Tak, jest płatny.
    > BTW też się dziwię, że ludzie się dziwią, że można nie mieć drukarki. Ja
    > ostatnią drukarkę kupiłem w 2000 r. i do dziś tego żałuję.

    No dobra. Ja może zle się wyraziłem. Ja wyciągi drukuję jedynie na potrzeby
    księgowości. Dziwi mnie po prostu potrzeba posiadania papierowych wyciągów.
    Trzeba poświęcić czas na to by to jakoś skatalogować, zorganizować jakieś
    miejsce na to, a wyszukiwanie informacji w tym to katorga.

    Czy nie wystarczy zwykły PDF?

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl