eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.wgpwDebata Rostowski - Balcerowicz dziś w TVP 1 od godz. 20.20 › Re: Debata Rostowski - Balcerowicz dziś w TVP 1 od godz. 20.20
    From: root <m...@y...com>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Debata Rostowski - Balcerowicz dziś w TVP 1 od godz. 20.20
    Date: Tue, 22 Mar 2011 16:07:43 -0700 (PDT)
    <im9i2o$e3p$1@usenet.news.interia.pl> <im9j67$nc6$1@news.onet.pl>
    <k3mzdb97j0rw$.35oo4c454xqb.dlg@40tude.net> <im9m2a$25g$1@news.onet.pl>
    <at6or7ifx4bq$.1ac1m2bdacy9.dlg@40tude.net> <im9ou0$cud$1@news.onet.pl>
    <im9rc3$ooj$1@inews.gazeta.pl>
    <4d88dc2e$0$2486$65785112@news.neostrada.pl>
    <mkrezxukebhn$.awx7vyb88hhp$.dlg@40tude.net>
    <4d88eddf$0$2459$65785112@news.neostrada.pl>
    <g61gd7ext8uh$.1u2n6hm7286w5.dlg@40tude.net>
    <4d88f544$0$2504$65785112@news.neostrada.pl>
    <2...@q...googlegroups.com>
    <imb5a2$mrg$1@inews.gazeta.pl>
    <6...@h...googlegroups.com>
    <imb83v$dgv$1@news.onet.pl>
    <b...@n...googlegroups.com>
    <imb96g$56e$1@inews.gazeta.pl>

    On 22 Mar, 23:52, totus <t...@p...onet.pl> wrote:

    > W k ko trzeba powtarza . Bo Ty piszesz, e jak OFE przestan kupowa
    > obligacje tylko w to miejsce zaczn kupowa akcje to d ug Polski spadnie. A
    > inni pisz , ze jak si b dzie inwestowa o indywidualnie to emerytura b dzie
    > niezale na od ilo ci i zamo no ci dzieci. Ci ostatni wierz w wi te
    > miko aje, kt re te aktywa kupi jak b d potrzebne pieni dze na emeryturze.

    Totus, jutro sobie przeczytam dokladnie bo teraz uzywam lapka, w
    ktorym nie widze ogonkow. Faktem jest ze twoj pierszy post mnie
    przekonal, ze popelniono absurdalny blad. Tak absurdalny, ze nie moge
    w to uwierzyc. Wydaje mi sie ze sam lepiej bym ta reforme
    przeprowadzil. To jest kompletna degrengolada naszej klasy
    politycznej. Az dziw ze to panstwo jeszcze istnieje.
    Co do tych dzieci ktore beda kupowac aktywa, to akurat mam inne
    zdanie, ale to drobinka niewarta uwagi w porownaniu ze swiadomoscia
    kto nami rzadzil przez te 10lat.

    Do jutra i milej nocy