  • Data: 2004-05-29 22:42:04
    Temat: Re: Debetowa wypukła - gdzie ?
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Adrian napisał(a) w wiadomości: ...
    >ja musze miec karte max na 10 czerwca, bo 11 juz mnie w Pl nie ma
    >moze zaloze jakos przez starszych

    Możesz zażyczyć wydania ekspresowego - kilka dni, koszt extra chyba
    nieco >100zł. I poproś o numery do banku i CKiC w celu molestowania.
    VC w PEKAO to chyba nie debetowa, lecz obciążeniowa spłacana z
    Eurokonta (?). Ew. tylko jako "portmonetka" na podstawie posiadania
    r. bieżącego i/lub lokaty przez min 12 miesięcy. Jeśli nie masz tam
    żadnego rachunku to gorzej. Zawsze można spróbować "indywidualnego"
    podejścia i przedstawić swoją sprawę. Pewnie zażądają zdeponowania
    sporej sumki jako kwota gwarancyjna.
    Mnie zrobiono nadzieję, że bez ekspresu będzie na 99% w 14 dni, ale
    chyba coś nie tak z pocztą (ale raczej z PEKAO), bo mino dobrych chęci
    miłej pani (naprawdę!), karty wysłanej z CKiC w środę, do soboty włącznie
    (16. dzień) nie można odebrać w banku (w banku ponoć jest...). Lepiej
    kazać przysłać do domu niż odbierać w oddziale. Jeżeli w Pn nie będzie
    można (a ma być o 8:01) to chyba napiszę co usłyszałem jako wytłumaczenie
    "Dlaczego nie można?..."
    --
    Arek