  • Data: 2013-04-24 18:04:00
    Temat: Re: Debetówka bez pay pass - gdzie?
    Od: Maruda <m...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-04-24 16:57, Imka pisze:

    > Tak naprawdę to nie chcę się rozstawać z mBankiem. Ale nie lubię jak
    > ktoś mi usiłuje włazić na głowę, więc na początek rozstanę się z kartą -
    Oj-oj... ależ zapachniało nieprawomyślną niechęcią do instytucji :)
    Chyba mogę zaocznie powitać Cię wśród prawicowców. (Patrz potężny flejm
    "naród itp" na p.soc.prawo)
    > ostatecznie, jeśli klienci nie zagłosują nogami (w tym przypadku,
    > powiedzmy, jedną nogą), to znaczy że im to nie przeszkadza. A mi akurat
    > bardzo przeszkadza jakiekolwiek rozwiązanie narzucone siłą. Robienie z
    > karty breloczka nie da nic bankowi do myślenia.

    Bank będzie "widział", że nie wykonujesz transakcji bezstykowych.
    Niestety, faktycznie im to wisi. Tak, jak parę lat temu zżymaliśmy się
    na chipy (a ja dokładniej na zapis "transakcje z użyciem PIN uważa się
    za dokonane przez właściciela karty") i cóż - teraz karty bezcipowej ze
    świecą szukać...

    > Ale mając wybór mBank/Citi będę używać pay passa Citkowego. O.
    Hmmm... Citek ma tu chyba od nastu lat (łyknięcia BH) nienajlepszą prasę...

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.