  • Data: 2013-04-26 10:35:03
    Temat: Re: Debetówka bez pay pass - gdzie?
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2013-04-24 14:50, *Krzysztof Halasa* napisał, a mnie coś
    podkusiło, żeby odpisać:

    > Czytniki bez problemu są w stanie odczytać dane kolejno z wielu kart.
    > Jest do tego specjalny protokół.

    Nie dobrze.
    Czy w takim razie możliwe jest, że zbliżając dwie karty do czytnika
    zapłata zostanie ściągnięta z dwóch kont? A może taki wypadek jest
    prawdopodobny tylko w "złamanym" przez zbójów czytniku?

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om