  • Data: 2013-04-27 17:47:36
    Temat: Re: Debetówka bez pay pass - gdzie?
    Od: Netx <n...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-04-27 15:37, assembea pisze:
    > Używam KK mbanku. Niedawno była możliwość prosić na mlince o dezaktywację
    transakcji off, co śpiesznie uczyniłem. No i w praktyce działa to bardzo dobrze -
    transakcje bezstykowe nie przechodzą. Z niektórymi stykowymi też jest problem - w
    zasadzie problem ze stykowymi jest tylko w jednym miejscu - w Pizzie Hut. Tam
    bezstykowa jeszcze mi nie przeszła, stykowe przechodzą w 50%. Pewnie dlatego, że
    terminal działa w 50% off.
    Zrobiłem to samo (karta debetowa Visa Electron z PayWave) i sprawdziłem
    że transakcje bezstykowe faktycznie nie przechodzą, przynajmniej jak na
    razie. Ale to że transakcji offline karta nie akceptuje nie musi
    oznaczać że nie przesyła bezstykowo swoich danych, umożliwiających jej
    sklonowanie, albo wykorzystanie jej (zeskanowane bezstykowo) dane do
    późniejszych transakcji? Nie twierdzę że to możliwe, po prostu nie wiem.