  • Data: 2013-05-04 21:11:07
    Temat: Re: Debetówka bez pay pass - gdzie?
    Od: dziadek <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wydaje mi się, że trochę przesadzacie z tą ucieczką od kart bezstykowych. Więcej
    stracicie wtedy gdy wyrafinowany złodziej ukradnie wam cały portfel z dowodem
    osobistym i pójdzie po pożyczkę do jakiegoś "ambergolda" lub kupi coś na raty na wasz
    dowód. Jak również możecie się natknąć na sprytnego sprzedawcę z kamerą pod ladą -
    wystarczy mu nagranie tego co jest widoczne na karcie: imię nazwisko, data ważności,
    nr karty i ccv... i już może robić zakupy w sieci na wasz koszt i to nie za marne
    50zł. Bezstykówkę mam od dwóch lat i nie zamierzam jej się pozbywać. Tak się
    przyzwyczaiłem do jej wygodnego użytkowania, że już nawet większe zakupy (ponad 50zł)
    autoryzuje paypass potwierdzając pinem. Jest dużo szybciej, a do tego nie muszę karty
    oddawać do rąk sprzedawcy. A w portfelu kartę można trzymać w odpowiednim etui.
    Jeszcze jedna smutna refleksja: chyba Visa i Mastercard muszą zostawić stare linie
    produkcyjne z kartami stykowymi dedykowanymi specjalnie dla Polaków i Ruskich.
    Pozdrawiam.