  • Data: 2013-05-04 22:39:04
    Temat: Re: Debetówka bez pay pass - gdzie?
    Od: W <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    dziadek wystukał, co następuje:

    > Wydaje mi się, że trochę przesadzacie z tą ucieczką od kart
    > bezstykowych. Więcej stracicie wtedy gdy wyrafinowany złodziej ukradnie
    > wam cały portfel z dowodem osobistym i pójdzie po pożyczkę do jakiegoś
    > "ambergolda" lub kupi coś na raty na wasz dowód. Jak również możecie
    > się natknąć na sprytnego sprzedawcę z kamerą pod ladą - wystarczy mu
    > nagranie tego co jest widoczne na karcie: imię nazwisko, data ważności,
    > nr karty i ccv... i już może robić zakupy w sieci na wasz koszt i to
    > nie za marne 50zł.

    Rili? jak mam ustawiony limit dla transakcji internetowych na 0pln? :P jakie
    teo szczęśćie, żę to samo mogę ustawić we wszystkich bankach dla cudownego
    paypassa! ;-p

    Bezstykówkę mam od dwóch lat i nie zamierzam jej się
    > pozbywać. Tak się przyzwyczaiłem do jej wygodnego użytkowania, że już
    > nawet większe zakupy (ponad 50zł) autoryzuje paypass potwierdzając
    > pinem. Jest dużo szybciej, a do tego nie muszę karty oddawać do rąk
    > sprzedawcy. A w portfelu kartę można trzymać w odpowiednim etui.
    > Jeszcze jedna smutna refleksja: chyba Visa i Mastercard muszą zostawić
    > stare linie produkcyjne z kartami stykowymi dedykowanymi specjalnie dla
    > Polaków i Ruskich. Pozdrawiam.

    Pitu-pitu... akurat Polska to jest taki jeden-śmieszny-poligon doświadczalny
    ww organizacji o najwiekszym nasyceniu kart zbliżeniowych... jakoś reszta
    się nie garnie... no ale przecież z nas bez pytania można zrobić kuffa
    króliki doświadczalne :[