    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    <nq4ssh$bjv$1@mx1.internetia.pl> <nq5hej$3qf$1@gioia.aioe.org>
    <57c693e1$0$639$65785112@news.neostrada.pl>
    <nq6nul$en6$3@node2.news.atman.pl>
    <57c71371$0$15197$65785112@news.neostrada.pl>
    <57d278d9$0$658$65785112@news.neostrada.pl>
    <5...@g...com>
    <X...@1...0.0.1>
    <9...@g...com>
    <57d29f04$0$15191$65785112@news.neostrada.pl>
    <b...@g...com>
    Subject: Re: Deficyt budzetowy
    Date: Fri, 9 Sep 2016 16:23:20 +0200

    dyskusyjnych:b3d01ed2-be31-4be0-8fcf-4ba771d43264@go
    oglegroups.com...
    W dniu piątek, 9 września 2016 13:37:41 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
    >To by w "konsumpcji" wyszło

    O ile podliczone. Bo skad rzad ma wiedziec, ze pojechalem do Niemca po
    samochod.

    > albo na wakacje za granice pojechac.
    Podobnież spadło zainteresowanie wyjazdami zagranicznymi, za to
    krajowe kurorty pękały w szwach

    >Nie dalej jak godzinę temu gadałem z kobietą której córka kilka dni
    >temu urodziła dziecko. Na porodówce podobno rekordowa liczba kobiet.

    Tak sprawdzam http://www.program500plus.pl/aktualnosci,2.html
    500+ skonsultowano spolecznie 23.01, 1.02 rzad przyjal projekt,
    11.02 Sejm uchwalil, 17.02 Duda podpisal, 12.03 wniosek opublikowano,
    2.04 program oficjalnie ruszyl ... a te dzieci to gdzies jeszcze w
    grudniu 2015 byly poczete.

    Co prawda 1.12 premier oglosila ze prace nad projektem ruszyly ... PIS
    ma tylu wiernych, czy po prostu zwykle poswiateczne spietrzenie na
    porodowce ?
    Bo w sumie nawet niewierni widzieli, ze PIS do tego mocno prze ...

    No nic, poczekamy, zobaczymy jak statystyki wygladaja. Choc po
    prawdzie to by wypadalo poczekac do polowy przyszlego roku ...
    Rzad sie chyba nie omieszka pochwalic, jesli wzrosnie ... tylko wtedy
    by warto sprawdzic czy dobre tabelki cytuje :-)

    J.