  • Data: 2016-09-09 16:52:18
    Temat: Re: Deficyt budzetowy
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:2f92a61d-09a5-4f20-8277-31602323f303@go
    oglegroups.com...
    W dniu piątek, 9 września 2016 15:00:37 UTC+2 użytkownik Budzik
    napisał:

    >Nie tak dawno czytałem że w tym roku więcej(procentowo) jak w latach
    >ubiegłych rodzin planowało wyjazd wakacyjny. A największy wzrost był
    >właśnie w grupie rodzin z min 2 dzieci
    >Wg mnie błednie zakładasz że 500+ biora w wieszości patologiczne
    >rodziny które zaraz po chwilówke poleca.
    >Takie tez są ale w większości kasa ta trafia do normalnych rodzin
    >których komfort życia dzięki temu ulega poprawie.
    >Wynajmuje mieszkanie właśnie rodzinie z 3 dzieci.
    >W tym roku pierwszy raz wyjechali razem na wakacje.
    >Podejrzewam że 500+ miało w tym swój udział- 1500zł miesięcznie to
> [...]

    Raczej 1000. Bo to na drugie i kolejne.
    Chyba, ze sie zalapali na niski przychod - 800 zl na osobe, to jest
    dla nich 4000 razem ... moze nie wyrabiaja.

    Ale nawet 1000 zl co miesiac to mozna troche odlozyc ... albo nawet po
    chwilowke poleciec, jesli ciagle sa niskooprocentowane promocje :-)

    J.