  • Data: 2011-01-30 17:13:06
    Temat: Re: Demokracja to najlepszy z systemów
    Od: "skippy" <m...@t...moon> szukaj wiadomości tego autora

    ------

    > Nic nie przeinaczam !!!
    > Koledzy sys29, Endriu i kilku innych wślad za K.Mikke i S.Michalkiewiczem
    > opisują życie w Polsce jako prawdziwy koszmar.
    > Co zatem robią od tylu lat w tak koszmarnym kraju ?

    Powtarzam raz jeszcze, to był ogólny opis klasy politycznej w "demokracji"
    Przynajmniej ja tak to zrozumiałem.
    Ty uparcie wracasz że sys walnął pean nt świetlanego UPR.

    Co do wyjechania.

    Byłem w wielu państwach na świecie
    Zasadniczych różnic oprócz poziomu biedy/bogactwa oraz stopnia zamordyzmu
    nie ma
    No pomijam takie wynalazki jak Myanmar czy Kambodża.

    A partie polityczne są wszędzie
    Co za różnica, czy jedna sztucznie podzielona na 3 jak u nas, czy 2 czy 4.
    I wszędzie się znajdzie porąbaniec na haju prawie u władzy, a nawet u
    władzy.
    Wszyscy politycy sa tacy sami i wszędzie na świecie ten bajzel kręci się tak
    samo, mamy tylko różne stopnie zamordyzmu.

    Czy nap w takich Stanach jest zamordyzm? Nie wiem; niby większa wolność
    gospodarcza, w ogóle jest jakoś qwa inaczej, na Times Square policjant
    stanie obok Ciebie i drugi usmiechniety zrobi wam fotkę, ale zaparkujesz 2cm
    za żółtą linię i przyfikasz kozaka w dyskusji to leżysz na glebie i sie
    modlisz żeby nie zarobić paralizatorem po nerach.

    Generalnie chodzi o to, że snucie z faktu zamieszek w Egipcie wniosku, iż
    nasza demokracja jest cudowna - to jakaś chora agitka.

    Sąsiadowi się zepsuł samochód więc trzeba podkreślić, jak moja żona dobrze
    gotuje.
    Coś w tym stylu żeś posmarował niz gruchy ni z pietruchy.

    Co do tematu:

    Oczywiście, że wyjadę jak tylko będę mógł.
    Ale przyczyna jest bardziej prozaiczna - otóż u nas zbyt długo w roku jest
    zimno
    To koszmar.