    From: totus <t...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Dieter szkolenia zaczales sprzedawac ?
    Date: Fri, 10 Sep 2010 18:52:44 +0200

    Dieter wrote:

    > Na prognozach dlugoterminowo kasy sie nie zarabia. Prognozy robi sie
    > bardziej dla rozrywki, a kase robi sie przetestowanymi strategiami.

    Przypomnij swoją opinię o ludziach, którzy piszą książki o handlu na
    giełdzie i tych, którzy nauczają innych jak zarobić na handlu papierami na
    giełdzie. Ja pamiętam to tak. Gdyby ci co tak dobrze wiedzą co zrobić, to
    zrobili by to i by byli bogaci i nie musieliby zarabiać na sprzedaży swojej
    wiedzy innym. Innymi słowy to co piszą to pierdy bo gdyby te recepty
    działały to nie trzeba by było robić boków na nauczaniu. Dobrze pamiętam
    Twoje przesłanie? Widzisz, że jak się gówno wyrzuci to jest pewność, że
    spadnie Ci na gębę.