eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[Diners Club] - koniec spolpracy z Mastercardem?Re: [Diners Club] - koniec spolpracy z Mastercardem?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.wp.pl!not-for-mail
    From: "MK" <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [Diners Club] - koniec spolpracy z Mastercardem?
    Date: Sun, 28 Jun 2009 12:08:35 +0200
    Organization: Wirtualna Polska S.A. http://www.wp.pl
    Lines: 25
    Sender: a...@i...nat.umts.dynamic.eranet.pl
    Message-ID: <h27ff5$jii$1@news.wp.pl>
    References: <h2601h$orm$1@news.wp.pl> <20090628111453.7148897b@cartel>
    NNTP-Posting-Host: inet20907ni-1.nat.umts.dynamic.eranet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.wp.pl 1246183717 20050 213.158.199.81 (28 Jun 2009 10:08:37 GMT)
    X-Complaints-To: a...@w...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 28 Jun 2009 10:08:37 +0000 (UTC)
    X-Organization-Notice: Organization line has been filtered
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3138
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3138
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Original-Organization: Wirtualna Polska S.A. http://www.wp.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:492193
    [ ukryj nagłówki ]

    "xbartx" <b...@h...net> wrote in message
    news:20090628111453.7148897b@cartel...
    On Sat, 27 Jun 2009 22:39:11 +0200

    Chodziło im chyba raczej o "upraszczanie codziennego życia
    Klubowiczom" - teraz będą mieli o wiele mniej bankomatów, w których
    mogą wypłacić, do zapamiętania ;)



    Hehe... zwlaszcza, ze do tej pory wystarczylo zapamietac "wszystkie", a
    teraz wypadaloby sie zapoznac ze strona http://www.dinersclubcash.com/,
    ktora jeszcze nie dziala ;).
    Niestety, okazuje sie, ze DC nie jest taki idealny... Zamkneli moja karte
    zgodnie z wyspozycja (e-mailowa!), za co im chwala, ale przychodza maile o
    tym, ze wyciag elektroniczny jest juz dostepny. Gdy sie zaloguje do serwisu,
    oczywiscie wyciagu nie ma, bo 'Nie znaleziono numeru karty!' :). Dyspozycja
    przekazania punktow miles-and-more tez smiesznie zadzialala, bo przekazali
    mi ich 2 razy wiecej niz byc powinno, pewnie za jakis czas skoryguja tak jak
    Citi po upgrade karty do platyny ;).
    Niemniej polecam DC, jak ktos lubi jakosc obslugi klienta powyzej
    przecietnej w bankach w PL.

    MK

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1