  • Data: 2009-06-28 10:08:35
    Temat: Re: [Diners Club] - koniec spolpracy z Mastercardem?
    Od: "MK" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "xbartx" <b...@h...net> wrote in message
    news:20090628111453.7148897b@cartel...
    On Sat, 27 Jun 2009 22:39:11 +0200

    Chodziło im chyba raczej o "upraszczanie codziennego życia
    Klubowiczom" - teraz będą mieli o wiele mniej bankomatów, w których
    mogą wypłacić, do zapamiętania ;)

    Hehe... zwlaszcza, ze do tej pory wystarczylo zapamietac "wszystkie", a
    teraz wypadaloby sie zapoznac ze strona http://www.dinersclubcash.com/,
    ktora jeszcze nie dziala ;).
    Niestety, okazuje sie, ze DC nie jest taki idealny... Zamkneli moja karte
    zgodnie z wyspozycja (e-mailowa!), za co im chwala, ale przychodza maile o
    tym, ze wyciag elektroniczny jest juz dostepny. Gdy sie zaloguje do serwisu,
    oczywiscie wyciagu nie ma, bo 'Nie znaleziono numeru karty!' :). Dyspozycja
    przekazania punktow miles-and-more tez smiesznie zadzialala, bo przekazali
    mi ich 2 razy wiecej niz byc powinno, pewnie za jakis czas skoryguja tak jak
    Citi po upgrade karty do platyny ;).
    Niemniej polecam DC, jak ktos lubi jakosc obslugi klienta powyzej
    przecietnej w bankach w PL.

    MK