    From: Maciej Bojko <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Dlaczego UPR jest partią kanapową?
    Date: Sun, 05 Apr 2009 16:42:45 +0200

    On Sun, 5 Apr 2009 13:44:42 +0000 (UTC), " "
    <n...@g...pl> wrote:

    >No własnie pisałem. Mylą Ci się komitety wyborcze z partiami politycznymi
    >ALBO robisz to celowo.

    Nic mi się nie myli. Nie wiem czy wiesz, ale udział w wyborach też
    jest częścią działalności politycznej partii.

    >Nie wiem czy wiesz, ale można startować z listy partii
    >do ktorej się de facto nie należy.

    Owszem. Można też startować z własnej listy. Zamiast tego UPR
    jednak startuje a to z listy PO, a to z listy LPR. I to nazywasz
    "niezmienianiem fasady"?

    >O powodach, dla których UPR wchodził do
    >róznych komitetów wyborczych nie chce mi się tutaj pisać.

    :)

    --
    Maciej Bójko
    m...@g...com