  • Data: 2009-04-05 22:07:10
    Temat: Re: Dlaczego UPR jest partiąkanapową?
    Od: "viper" <v...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Fakt - tu trochę przesdziałem. Powinienem powiedzieć "wyjątkowo sprytnie
    > zmanipulowany".
    >

    > --
    > Pozdrawiam
    > Endriu
    > http://drendriu.ovh.org/

    Endriu, znowu stosujesz znaną upeerowską socjotechnikę... jak pytanie jest
    niewygodne to należy zaraz rozmówcę zwyzywac od esbeckich szpicli... to nic
    nowego... więc przypomnę pytanie jakie zadał XXL... dlaczego twoi idole liżą
    rowka ojcu dyrektorowi... co RM ma wspólnego z programem upeeru... tylko jak
    masz znowu z siebie zrobic kretyna to lepiej nie odpowiadaj...