  • Data: 2009-05-07 13:14:16
    Temat: Re: Dlaczego WIBOR rosnie mimo niskich stop?
    Od: BK <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On May 7, 2:57 pm, sorden <s...@w...pl> wrote:

    > No dobrze. To jesli tak to jak w takim razie wyglada procedura udzielenia
    > kredytu ? Ile z tej kwoty musi posiadac bank, ile musi oddac do
    > centralnego ?

    Tak jak ci opisal kolega wyzej.

    Skad u Ciebie przeswiadczenie, ze rezerwa dotyczy kredytow a nie
    depozytow?

    Z kasy, ktora bank pozycza nic nie trafia do NBP. Rezerwa nie dotyczy
    pozycji kredytowych tylko depozytowych. Bank odprowadza ja od
    wszystkiego co jest do niego WPLACANE w postaci depozytow, a nie od
    tego co jest WYPLACANE w postaci kredytow.