eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.wgpwDlaczego liberalna prawica poniosła znowu druzgocącą klęskę ?Re: Dlaczego liberalna prawica poniosła znowu druzgocącą klęskę ?
  • Data: 2011-11-05 16:25:08
    Temat: Re: Dlaczego liberalna prawica poniosła znowu druzgocącą klęskę ?
    Od: "skippy" <s...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    news:1rgs8x3ol25fo$.13vli16nswnnr$.dlg@40tude.net...

    > Zgadzam się z tobą całkowicie. To mit że głosowanie to obowiązek. Moim
    > obowiązkiem jest dbanie o własną rodzinę. Jeśli wybory miałyby w
    > wypełnieniu tego obowiązku pomóc chodziłbym na nie co 4 lata. Teraz po raz
    > pierwszy od 20 lat głosowałem, własnie dlatego, że uznałem, że muszę
    > siebie
    > i swoją rodzinę ratować wszelkimi sposobami, nawet jeśli nie bardzo wierzę
    > w sens i nawet jeśli muszę wybierać między lepszym a gorszym złem.

    dołączam się
    to papka ze strony polityków, których dosyć ograniczona grupa stale mieli i
    wymienia się u koryta
    dzieki wtłoczeniu tego mitu we łby ludzi, w naturalny sposób psychologicznie
    część odpowiedzialności politycy zrzucają z siebie
    a ludzie przyjmują to z pokorą no bo demokratycznie głosowali
    więc spełnili swój obywatelski obowiązek wybrania władców z ograniczonej
    ilości zaproponowanych
    to nie jest żadna demokracja, bowiem ta ograniczona grupa została wyłoniona
    dzięki naszym podatkom z których jest konserwowany system
    z podatków kupują bilbordy i się na nich reklamują, a partie niefinansowane
    są wtłoczone w ślepy zaułek
    większość ludzi jest głupia itd.

    ja głosowałem bo jestem za legalizacją marychy
    zajarałbym po 30 latach jointa ale się boję bo za tak banalną rzecz człowiek
    się staje kryminalistą
    no tam jeszcze pare spraw, ale nie przeżywam bo naprawdę bardziej mnie
    interesuje własna mich niż czyjać