    From: Krystek <k...@p...space.mailbox>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Dlaczego mBank jest zły.
    Date: Tue, 04 May 2004 13:25:48 +0200

    Dave napisał:
    > no coz ja tez mam kilka kont i jak mam wykonac przelew to nie widze powodu
    > zeby za niego placic skoro w innym banku moge to zrobic za darmo..

    Rozczaruję Cię - mam konto w mBanku i robię do tej pory tyle przelewów,
    co robiłem, sporadycznie zresztą - korzystam z usługi mTransfer. Nie
    zamierzam nigdzie uciekać. Poza tym mBank to moja skarbonka. Z kartą
    Visa Electron mBanku często chodzę na zakupy. Jak muszę wykonać przelew
    i za niego zapłacić, to płacę. Nie widzę powodu dla którego miałbym
    płacić za utrzymanie konta. To jest atutem tego banku. Brak regularnych
    wpłat to także duża zaleta. Gdybym musiał płacić to przeniósłbym się do
    "marmurka". Poza tym to nie jest moje jedyne konto, więc nie narzekam.
    Jeśli będę musiał zrezygnować z "marmurka" to na pewno zostanę w mBanku.

    K.