  • Data: 2004-05-04 12:28:57
    Temat: Re: Dlaczego mBank jest zły.
    Od: "Glenn" <g...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > kazdy musi placic miesieczne rachunki. I albo biega do kas albo robi
    > przelewy. Nie znam nikogo kto by mial mniej niz 10 rachunkow miesiecznie
    do
    > zaplacenia. Ale oczywiscie jestes w stanie znalezc takiego, np. zyjacego
    na
    > dworcu.. Ale chyba o tym nie rozmawiamy ?

    Ja mam 11 przelewów, ale to nie są tylko moje rachunki. Gdyby były tylko
    moje byłoby tego 6 przelewów, z czego 2 mogą być załatwione PZ. Nadal
    twierdzisz, że musi to być przynajmniej 20 przelewów? I chyba lepiej byłoby
    zapłacić za 6 przelewów 3 PLN w mbanku, niż mieć konto z darmowymi
    przelewami, ale płacić za konto i kartę? Aha! Nie mieszkam na dworcu.

    --
    Jeżeli możesz-pomóż: www.pmm.org.pl

    Pozdrowienia,
    Glenn