  • Data: 2004-05-04 12:29:33
    Temat: Re: Dlaczego mBank jest zły.
    Od: "PMZ" <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Twierdze ze kazdy normalnie funkcjonujacy czlowiek ma przynajmniej 10
    > rachunkow do zaplacenia. A niektorzy maja wiecej niz 20. Srednia na pewno

    He he he!

    Czlowieku, ale sie zapedzasz... Moze malo ludzi znasz, albo znasz tylko
    podobnych do siebie. Jak ma < 10 przelewow to od razu bezdomny, tak? A co
    powiesz o takim:

    Mam 4 przelewy w miesiacu: 2 polecenia zaplaty, TPSA i smieciarzy.
    Gazownik i pradownik przychodza do mnie, wiec im daje do reki.
    Za wode nie place
    Na kablowke nie mam czasu
    Rat nie splacam, bo nie potrzebuje kupowac na kredyt
    Na allegro sie nie bawie, bo mnie ta forma nie interesuje
    Inwestuje przez SFI w mBanku.

    Uwazam, ze funkcjonuje zupelnie normalnie.

    PMZ