  • Data: 2004-05-04 13:07:15
    Temat: Re: Dlaczego mBank jest zły.
    Od: "Dave" <darekpw@usun_to.o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    napisał w wiadomości news:c783rr$6d5$1@news.onet.pl...

    > No to moze inaczej - czesc klientow - takich jak ty po prostu przeniosla
    sie
    > do innego banku (czy korzysta z ankow gdzie te przelewy sa bezplatne).
    > Znaczna wiekszosc klientow po prostu zostala w mBanku i albo nic sie w ich
    > zachowaniu nie zmienilo, albo po prostu robia mniej przelewow
    (wykorzystuje
    > inny bank).
    > I juz.

    to oczywiste. Sam korzystam z uslug mbanku gdy chodzi o wyciaganie kasy z
    bankomatu w kraju czy za granica. Ale nie wykonuje praktycznie wcale
    przelewow bo po co skoro mozna zrobic to gdzie indziej bezplatnie ? A ze
    moim zdaniem filozofia placenia za "kazde pierdniecie" jest gorsza od oplaty
    ryczaltowej miesiecznej to inna sprawa. Podobne poglady na pbb sa od dawna,
    dawno temu nawet stary tutejszy guru (pjo) powtarzal to wielokrotnie. Mbank
    wybral inna filozofie, ktorej skutkiem (obym byl zlym prorokiem) bedzie
    wprowadzenie oplat za kolejny rodzaj pierdniecia, ciekawe co tym razem...?

    > Ale pisanie ze bank nie powinien tego, czy tamtego - jest juz naduzyciem,
    > jesli opierasz sie na swoich jedynie sadach.

    Jasne ze ja banku do niczego nie zmusze. Musza sami myslec i uczyc sie na
    swoich bledach :-)

    D.