  • Data: 2004-05-04 13:10:43
    Temat: Re: Dlaczego mBank jest zły.
    Od: "Dave" <darekpw@usun_to.o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:c783q5$2fr$1@news.onet.pl...

    > Przeginasz. Ty i Twoi znajomi to nie cały świat. Są tacy, którzy nie robią
    > ogóle przelewów, albo robią ich kilka. A Ty stwierdzasz autorytatywnie, że
    > średnia wychodzi tyle i tyle. Na jakiej podstawie?

    obserwacji. Malo osob ma ponizej 10 przelewow a sa tacy co maja po 50. Jaka
    bedzie srednia ?

    > Mój przykład na pewno nie jest dowodem na poparcie tezy, że "klient
    wykonuje
    > min 10 przelewów". Masz chyba problem z poprawnym wnioskowaniem.

    nie sadze. Sama twierdzisz ze wykonujesz 11 przelewow miesiecznie. A ile
    moglabys wykonywac w teorii to inna sprawa. Mnie wlasnie interesuje to co
    jest zyciowe a nie teoretyczne.

    > Gdzie tak zapłacisz?

    ja wole miec to bezplatnie i wiesz ze takie oferty sa.

    D.