  • Data: 2004-05-04 13:31:59
    Temat: Re: Dlaczego mBank jest zły.
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dave <darekpw@usun_to.o2.pl> wrote:
    > bezplatnie ? A ze moim zdaniem filozofia placenia za "kazde
    > pierdniecie" jest gorsza od oplaty ryczaltowej miesiecznej to inna
    > sprawa. Podobne poglady na pbb sa od dawna, dawno temu nawet stary
    > tutejszy guru (pjo) powtarzal to wielokrotnie. Mbank wybral inna
    > filozofie, ktorej skutkiem (obym byl zlym prorokiem) bedzie
    > wprowadzenie oplat za kolejny rodzaj pierdniecia, ciekawe co tym
    > razem...?

    Nie twierdze, ze nie jest. mBank mogl wprowadzic miesieczna oplate np za
    karte lub za przelewy. Wolal na przelewy - bo tak mu wyszlo z
    przeprowadzanych badan.
    Teraz juz tylko mozemy poczekac na efekty tego kroku.
    Widac po Inteligo - ze bank moze miec inne przymioty niz bezplatnosc, a i
    tak zdobywac klientow.

    Poza tym - rownie dobrze moge twierdzic, ze klienci, ktorzy wykonuja 50
    przelewow sa dla banku deficytowi, a wprowadzenie stalej oplaty uderza we
    wszystkich.

    Twoja poglad ma niesety zbyt duzo dziur, zeby mozna go potraktowac jako
    prawdziwy dla wszystkich klientow.
    Ot - jest rawdziwy dla jakiegos grona i juz. Bank wprowadzjac oplaty za
    przelewy widzial, ze czesci klientow to nie spodoba sie - i skalkulowal
    zyski i straty.

    Twierdzenie, ze zarzad to, zarzad tamto, ze powinien tak a nie inaczej -
    tylko na podstawie "bo ja tak uwazam" - sa (nie sadzisz?) duzo na wyrost.