eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiDlaczego (nie?)brać karty kredytowej City?Re: Dlaczego (nie?)brać karty kredytowej City?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!pwr.wroc.pl!news.wcss.wroc.pl!not-for-m
    ail
    From: "merkury" <nomercy2011@WYTNIJ_TOwp.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Dlaczego (nie?)brać karty kredytowej City?
    Date: Mon, 9 May 2011 13:54:54 +0000 (UTC)
    Organization: ---
    Lines: 30
    Message-ID: <iq8rne$9r$1@z-news.wcss.wroc.pl>
    References: <ipuqnm$frk$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 92.43.118.218
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2;
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: z-news.wcss.wroc.pl 1304949294 315 92.43.118.218 (9 May 2011 13:54:54 GMT)
    X-Complaints-To: a...@n...pwr.wroc.pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 9 May 2011 13:54:54 +0000 (UTC)
    X-poster: PEAR::Net_NNTP v1.4.0 (stable)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:551834
    [ ukryj nagłówki ]


    [cytat]
    poza tym, zdolnosc kredytowa to nie brak zadluzenia, tylko ZDOLNOSC do jego
    splacenia
    [/cytat]

    posiadam zdolność kredytową - wysokie stałe zarobki itp.

    [cytat]
    bo jakis automat Ci odmowil ?
    [/cytat]

    jeśli mój drugi wniosek, który został wypełniony w formie papierowej (ponieważ system
    nie pozwalał na złożenie go w systemie informatycznym po raz drugi w oddziale) był
    rozpatrywany przez automat, to tym gorzej świadczy o tym banku - nie szanują oni
    mojego czasu, który był wymagany na drugie wypełnienie wniosku, a przecież sami
    zaproponowali, żebym go wypełnił

    [cytat]
    pierwsze wrazenie jest wazne, ale niekoniecznie prawdziwe
    [/cytat]

    Przy pierwszej rozmowie telefonicznej z CitiPhone, zanim złożyłem pierwszy wniosek,
    chciałem się dopytać o szczegółowe zasady przeliczania walut i opłat z tym
    związanych. Czytałem wcześniej regulamin itp., ale chciałem się dowiedzieć czego
    dokładniej. Pracownik infolinii nie tylko mi nie powiedział tych szczegółów, ale w
    dodatku podał mi błędne informacje odnośnie opłat za przewalutowanie. - Musiałem mu
    sam cytować treść regulaminu. Poprosił wtedy o chwilę przerwy, żeby znaleźć dokumenty
    z zasadami itp. i dopiero potem mi przyznał rację, że faktycznie mi źle powiedział.

    [cytat]
    karte mozna uzyskac (jezeli spelnia sie warunki), wystarczy zlozyc wniosek
    przez pracownika, ktory przy odmowie sam zlozy wewnetrzna reklamacje
    maszynki czasem sie myla, a reklamacje rozpatruje czlowiek
    [/cytat]

    Pracownik, który przyjmował wniosek, powiedział mi, żebym sam złożył reklamację przez
    CitiPhone, bo tak będzie szybciej. A w CitiPhone powiedzieli, że lepiej wypełnić
    drugi wniosek, bo reklamacja nic nie da, że dostanę z automatu taką samą odpowiedź.
    Więc wypełniłem drugi wniosek. A po odmowie z drugiego wniosku, gdy zadzwoniłem do
    CitiPhone złożyć reklamację, to mi powiedzieli, że nie mogą przyjąć reklamacji,
    ponieważ nie posiadam w ich banku żadnego produktu i że mogę wysłać pisemną
    reklamację na adres pocztowy. Nawet mi pracownica infolinii nie powiedziała o tym, że
    na stronie CitiBanku jest elektroniczny formularz, przez który można złożyć
    reklamację.
    --
    Wiadomość wysłana z serwisu Money.pl Zajrzyj na http://msp.money.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1