  • Data: 2010-06-20 01:09:36
    Temat: Re: Dlaczego oni zginęli ?
    Od: " " <n...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    zenek <z...@o...pl> napisał(a):

    > A dlaczegfo ty jheszcze dychasz cwelu i debilu ?
    >
    > Zmien grupe bo jak zawitam do twojej swonskiej nory to nie bedzie zbyt milo.

    Co Ty chcesz AKURAT od tej wiadomości ? Śmierć tych 3 osób jest faktem.
    To, że Charlie połączył kilka spraw w 1 wątek, to plus dla Niego.
    Media nawet śmierć dowódców wszystkich rodzajów Sił Zbrojnych RP prezentowała
    w dziwny sposób. Oni powinni być za każdem razem wymieniani na liście ofiar w
    jednej grupie "Dowódcy Sił Zbrojnych RP... i tu dopiero alfabetycznie nazwiska
    ze stopniami i funkcjami (podobnie reszta ś.p. Pasażerów)
    A byli najcześciej rozrzuceni pośród prawie setki innych ofiar.

    Co do 'awaryjnego lądowania' - potwierdzam, że na samym początku były wzmianki
    właśnie w tej tonacji. Skorygowane szybciej niż poźniejsze info o 132 ofiarach
    (niby ktoś policzył razem pasazerów TU154 i JAK40).

    P.S. Kiedyś Charlie wróci tutaj w chwale. Zobaczycie. Inaczej krzyczeć nie
    może, ale skoro sam Jarosław ostatnio powiedział do kamer, że katastrofa ta
    nie była dziełem przypadku, to coś musi być na rzeczy (JK wie co mu groziłoby
    za głoszenie nieprawdy).