  • Data: 2004-01-08 14:53:58
    Temat: Re: Dlaczego wyższa gotowość gotówkowo-bojowa w CITI?
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    o...@p...onet.pl writes:

    > Tak, i należało się identyfikować WPŁAcając (a więc ruch gotówki portfel
    > --->
    > konto) złotych całych 250 w niekłamanych banknotach.

    To rzeczywiscie dziwne. Moze istotnie to juz do tego zmierza, by trzeba
    bylo sie identyfikowac tylko przy wplatach, a nie przy wyplatach :-)

    Ciekawe jaka bylaby reakcja na "nie mam"?

    > Identyfikacja Kartą Maestro, PINem oraz Dowodem.

    Podobnie tu: nie mam karty.
    Zdaje sie, ze uzywajac karty + PINu to mozna do bankomatu pieniadze
    wlozyc? Mam tez wrazenie, ze nawet przy wiekszych kwotach jest to
    calkowicie wystarczajace.

    > Babeczka wpisała numer dowodu jako ID transakcji, a także numer dowodu
    > znalazł
    > się wpisany przez nią ręcznie na kwitku wyplutym przez mini drukarkę (taki
    > kwit jak z bankomatu) a który na odwrocie podpisałem (co jest standardem).

    A czy ona to podpisala? Bo, generalnie, to osoba przyjmujaca wplate musi
    ten fakt potwierdzic. Tak na wszelki wypadek, gdyby np. ta wplata
    pozniej sie ulotnila.

    > Na cholerę wobec
    > tego Maestro i PIN?

    A po co w ogole jakakolwiek z tych rzeczy?
    Chyba nie dla ominiecia oplaty za wplate gotowki na obce konto?
    --
    Krzysztof Halasa, B*FH