  • Data: 2004-01-08 14:56:21
    Temat: Re: Dlaczego wyższa gotowość gotówkowo-bojowa w CITI?
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Artur Czeczko" <n...@e...one.pl> writes:

    > Idę sobie do banku, mówię, że chcę wpłacić na dyspozycję ustną
    > 2 zł na konto pana Jana Kowalskiego, wpłacam owe 2 zł
    > i w zamian dostaję potwierdzenie, na którym jest imię, nazwisko,
    > numer konta i pełny adres pana Kowalskiego.

    Cos takiego nie powinno byc mozliwe, na potwierdzeniu powinny byc
    wylacznie dane podane przez wplacajacego. Jesli nie bylyby
    wystarczajace do realizacji transakcji (np. brak numeru konta,
    czasem zamiast numeru konta moze byc nazwisko/nazwa wierzyciela),
    to trudno.

    > Może po to dowód, żeby było wiadomo, kto właśnie otrzymał
    > komplet danych osobowych?

    Ciekawa koncepcja.
    --
    Krzysztof Halasa, B*FH