  • Data: 2011-01-16 11:27:37
    Temat: Re: Długi ZUS-u, jeszcze raz .....
    Od: "skippy" <m...@t...moon> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Endriu" <n...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:igukcc$fj6$1@usenet.news.interia.pl...

    > Wiesz, jakoś tak miło usłyszeć powyższe słowa, od kogoś kto gardzi
    > poszukiwaczami teorii spiskowych ....

    Mielenie sie tej samej ekipy, bez zmian, przez 20 lat - a mgła z benzyny,
    mającej podstawę 60m, której zapachu nikt nie zauważył to pewna różniczka.

    1) dla mnie nie jest teoria spiskową tylko prostym opisem władzy, co IMO
    będzie niezmienne dla gatunku ludzkiego
    2) jest; dowody negatywne to zbyt mało a wręcz negująco, po prostu czekam na
    jakikolwiek dowód pozytywny. seio nie wiem jak było, bo niby skąd? z radia,
    bloga; skąd?