  • Data: 2010-12-08 18:17:48
    Temat: Re: Do 1.5 hwiśni od Rajfajnego...
    Od: neoniusz <n...@j...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 10-12-08 18:07, lesz pisze:
    > Panowie i Panie...
    > A ja mam ogromną prośbę... jestem pracownikiem Rajfiego. Jeśli ktoś

    Szkoda, ze wczesniej nie pisales, bo mnie obslugiwala TAKA IDIOTKA, ze
    az przykro.
    Wszedlem do oddzialu. Jedna osoba obslugujaca. Rozmawia przez telefon
    komorkowy. Slysze, ze rozmowa prywatna. Usiadlem. I czekam. I czekam.
    Kaszlnąłem. Nic. Zacząłem się bawić swoim telefonem. I w końcu magiczne
    słowa "sluchaj, nie moge teraz rozmawiac... tak, naprawde, zadzwonie
    pozniej". No tak, przyszedlem zakladac KONTO PREMIUM, wyzsza kultura!
    I z wyrzutem do mnie po co w ogole przyszedlem. Naprawde chamskim tonem
    sie do mnie zwracala. Podalem dowod i mowie, ze chcialbym podpisac
    umowe, gdyz wypelnilem wniosek przez internet, potwierdzilem dane itp.
    Zaczela wypytywac co to za umowa, kto do mnie dzwonil potwierdzic i w
    ogole najchetniej by mnie stamtad wyrzucila. Powiedzialem, ze nie
    nagrywam wszystkich rozmow telefonicznych i nie wiem kto dzwonil. Po
    jakims czasie stwierdzila, ze wydrukuje umowe. Wydrukowala. I pojawilo
    sie magiczne "nie" obok "karty debetowej". Super. Na szczescie przybyl z
    pomoca "bardziej obeznany kolega doradca, ktory juz obslugiwal klientow
    z internetu" i on wiedzial jak wydrukowac prawidlowa umowe. Oddzial -
    Krakow, Armii Krajowej. A osoba obslugujaca to "pelnomocnik szczegolny".
    To szczegolny oznacza chyba ograniczonego umyslowo. Dobry poczatek, nie
    ma co.